Wnioski i reklamacje
W celu złożenia reklamacji należy:
- Pobrać odpowiedni formularz, klikając:
- Zapoznać się ze wzorami wypełnionych wniosków, dostępnymi pod linkami:
- Złożyć wniosek – czas na jego rozpatrzenie wynosi 30 dni od daty wpływu dokumentu do ZTM w Rzeszowie.
- W przypadku reklamacji dotyczących transakcji kartą płatniczą, należy dołączyć kopię bankowego potwierdzenia wykonania operacji
- W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny:
17 866 03 33.
Sposoby dostarczenia wniosku:
- e-mailem:
biletomaty@ztm.erzeszow.pl - listownie:
Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie
Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów - osobiście – w jednym z Punktów Obsługi Podróżnego:
- Lisa-Kuli 20
- Targowa 1
- Krakowska 20 (galeria NOWY ŚWIAT)
- Trembeckiego 3 (siedziba ZTM)
- Kopisto 1 (Millenium Hall)



