Dokumenty wymagane od wnioskodawcy:
Wniosek – formularz:
• wniosek o wygaszenie zezwolenia na wykonywanie regularnych / regularnych specjalnych przewozów osób (na druku stanowiącym załącznik do niniejszej procedury)
Załączniki:
• dowód wniesienia opłaty skarbowej
Informacje o opłatach:
• wydanie decyzji – opłata skarbowa 10 zł
Opłatę o której mowa należy wpłacić na rachunek:
Urząd Miasta Rzeszowa
ul. Rynek 1
90 1240 6960 3851 0062 0000 0423
Termin załatwienia sprawy:
• Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Tryb odwoławczy:
• Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Rzeszowie za pośrednictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Podstawa prawna
- ustawa o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2024, poz. 1539 z późn. zm.);
- ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U.z 2024 r. poz. 572);
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2025 r., poz. 619)
Miejsce załatwienia sprawy:
Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie
ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów
pokój 26, tel. 17 748 1385
Pliki do Pobrania:
Wniosek-o-wygaszenie zezwolenia na wykonywanie regularnych-regularnych specjalnych przewozów osób



